Sunday, October 11, 2009

tahniah.

Kepada rakyat Negeri Sembilan khususnya diucapkan TAHNIAH kerana memilih BN sebagai pembela mereka. BN telah melakukan berbagai pembangunan dan menjaga kebajikan rakyat dengan ini apa yang saya katakan pada post yang lalu bahawa mesti ada lagi rakyat yang berperihatian dan tahu menerima kasih kepada BN.
Sekarang datang pula suara yang mengidakkan hak rakyat iaitu dengan mengatakan BN membenarkan rasuah selepas kemenangan besar BN di Bagan Pinang. Kenapa suara ini kedengaran tidakkan mereka tahu bahawa setiap kesilapan haruslah diberi peluang untuk menjadi baik. Suara ini dengan lantangnya mengatakan BN masih tidak berubah tetapi dengan kemenangan besar di Bagan Pinang telah menjawab soalan yang tanya.
Rakyat tahu bahawa BN mempunyai satu agenda yang besar yang perlu dilaksanakan iaitu 1Malaysia dan kemenangan ini bolehlah disifatkan sebagai kemenangan rakyat menunjukkan kesedaran yang tinggi bahawa PR tidak dapat membawah apa apa perubahan atau pembangunan tetapi lebih kepada politik syok sendiri kerana masing masing mempunyai agenda parti untuk diutarakan.
Apabila agenda sudah tidak sama maka susahlah PR berkerja sama pada masa kini mahupun masa depan. Yang salah sila perbetulkan yang lalu dijadikan sejarah , jangan dijadikan pertunjuk.

No comments:

Post a Comment